2015. június 23., kedd

1. fejezet - Savas könnyek

Első rész, elég rövid, de tudtam
itt vége kell lennie :)


 "Érte? Nem. Érted."
 A élet nem játék, és őrizni kell a hagyományt. Hogy becsülöm is. Luniro Nighton nem tette ezt. Ő szabadította ránk a Fertőzést. Ő miatta kell nyomorban élni. Ő miatta haltak meg ártatlan emberek. Ha valaha sírna ezért, kívánom könnyei legyen savból, és torzítsák el a képét.
 Courise mindig ezt mondogatta. Courise, a híres idéző, aki odaveszett a Fertőzés miatt, Luniro Nightonnal együtt.
 A kocsi dudált egyet. Én óvatos léptekkel tekintettem körbe, nincs e itt egy Fertőzött.
 Áthajtottunk a fakapun, ahol az egész város, vagy ország várt rám. Ránk.
 Velem együtt 12 fiatal sorakozott fel a rozoga szétcsinált színpadra. Azt hittem összeesik alattam.
 Maggie Clark (Meggi Klárk) - mutat az elsőre, majd így tovább - Ben Silak (Ben Szilák) - Loren Big (Loren Big) - Stiles McCraig (Sztilesz MeggKréjg) - (én) Erica Thomson (Erika Tomzon) - Clide Lucas (Klájd Lukász) - Wendy Burger (Vendi Burger) - Eric Marsh  (Erik Mars) - Henni Flower (Heni Flávor) - Richard Small (Ricsárd Szmall) - Fanny Kiss (Fanni Kissz) és végül, de nem legutolsó sorban - Adam Unira (Edem Unira) - csak zavartan állok és tördelem az ujjaim.
 - 6 fiú, 6 lány. De vajon ki győz?! - az itteniek csak dühösen állnak, hogy iderángatták őket. Ez úgysem érdekli ezeket, mi közök van hozzá?
 - És most, mit szólnak hozzá a játékosok?

  • Maggie: Nem szól szám, ezeknek a rohadékoknak akik betettek!
  • Stiles: *Néma csend*
  • Loren: Miért kellett ezt?
  • Ben: Most mutassák az igazi ellenfeleket, ne ezeket!
  • Wendy: Ha így alakult, tegyünk meg mindent, hogy legalább jól végződjön!
  • Clide: Luniro Nighton, most örülsz?
  • Henni: Ha kudarcot vallok, legalább egy jobb világban ébredek!
  • Eric: Ben, ne legyen agy a szád! Elsőnek esel ki!
  • Fanny: Én nem tudom, hogy ki vagy, és hol, de vigyél el ebből a világból!
  • Richard: Kiszálltam. Valaki más, esetleg?
  • Adam: Mindegy, hogy ki vagyok, és hol, de segíteni akkor is csak magamon tudok Fanny!
  • Én: Richardal tartok.
 Nagyon frappáns válasz, Erica, mondhatom.
 De azért most komolyan gondoljunk bele... Egy társasjátékkal választják ki a játékosokat?! És ilyen reklám bemutatót csinálnak a város előtt?! Ez nem nevetséges?
 Lesétáltunk a színpadról, egyenes mögé, ahol a kocsik vártak. Őrök álltak minket körbe, nehogy megpróbáljunk elszökni.
 Én Adam Uniraval kerültem egy kocsiba, szintén egy őrrel.
 - Hülyeség... - motyogta Adam egész úton.
 Egyet lehet vele érteni. Mégis milyen társasjáték lehet ez, ha ilyen nagy közönséget kap? Nagyobbat mint egy ember?
 - Megérkeztünk - tolt ki minket az őr.
 Egy hatalmas kő épület volt előttünk, semmi csicsa rajta, csak egy tömb. Bár, ezen a világon nem is különös... Vas ajtó előtt két őr állt, és úgy 5 cm vastag üvegekkel helyettesítették az ablakot. Egy rozoga pad állt a kavicsos út mellett, amin bevezettek minket.
 Kinyitották a kaput, majd megállítottak minket. Benyomtak valamit mögöttünk. Egy hologram jelent meg, egy nő és beszélni kezdett.
 - Üdvözöllek titeket Kiválasztottak. A nevem Cornelia Brown, én vezetem ezt a projektet. Ti azért kelletek nekünk, mert a Fertőzés egyre többekre tör rá, de egy másik szörnyű dolog is fenyegeti a túlélőket. Szondáin egy közeledő meteort vettek észre. A nyertest fogjuk felhasználni ellene. Ugyanis ezt a játékot csak a legokosabb nyerheti meg. Aki lesz olyan okos, hogy meg tudja állítani a meteort. - vetítés leállt, majd egy szobába tereltek minket, ami teli volt kínzóeszközökkel.

Erica Thomson
3007. 04. 18.
09:41
Milennar, B. bázis




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése